Contact

WIJ STAAN VOOR JE KLAAR

Wij hechten veel waarde aan een prettige samenwerking met onze klanten.
Goede service en dienstverlening staan dus hoog in ons vaandel.

Om je van dienst te zijn vind je onder deze tekst de antwoorden op de meest gestelde vragen aan ons. Je kunt ons een e-mail sturen via klantenservice@t-code.nl. Ook is onze klantenservice regelmatig bereikbaar via de chatservice op deze pagina.

Heb je andere of aanvullende vragen, neem dan per voorkeur contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina.

Hartelijke groet,

Team T-code

VEELGESTELDE VRAGEN

MIJN ACCOUNT

Klik boven aan de website op de Mijn account link, of ga direct naar Mijn account

Klik boven aan de website op de Mijn account link en selecteer daarna de tab Bestellingen aan de linkerkant van pagina. Of ga direct naar Mijn bestellingen

MIJN BESTELLING

Indien u een artikel besteld wat reeds gemaakt is/op voorraad is, worden de artikel(en) uiterlijk de volgende werkdag verstuurd. U ontvangt de artikelen binnen dan binnen 2 – 3 werkdagen in Nederland. Binnen België geldt een levertijd van 5 – 7 werkdagen.

Indien u een artikel besteld wat nog gemaakt moet worden, wordt het artikel verstuurd zodra het vervaardigd is. U ontvangt de artikelen dan binnen 5-7 werkdagen. Indien T-code moet wachten op materialen van zijn leveranciers en de levertijd van 5-7 werkdagen hiermee overschreden zou worden, brengen wij u hiervan per e-mail op de hoogte.

Zeker kan dat. Stuur ons een e-mail op klantenservice@t-code.nl en we helpen u verder.

BEZORGEN – AFHALEN

Jouw bestelling wordt bezorgd met PostNL.
Er wordt verzonden van maandag tot en met vrijdag.

Je kunt jouw zending volgen met het track en trace nummer wat in de orderbevestiging staat, die je ontvangen hebt op het e-mailadres dat je ingevoerd hebt bij het plaatsen van de order.
Je kunt het track en trace nummer ook terug vinden bij je bestellingen. Selecteer de juiste bestelling. Bovenaan staat de track en trace code voor PostNL. Boven de track en trace code staat de status van de bestelling bij T-code.

Je kunt de bestelde artikelen ophalen als je van T-code een bevestigingsmail hebt gekregen.

Het adres waar je de artikelen kunt ophalen is:
T-code
Fuutstraat 23
Nieuwkoop

We vragen bij het afhalen om de bevestigingsmail. Deze kun je uitgeprint of op een digitaal device aan ons laten zien.
Je tekent bij ons het afhaalbewijs en daarna kun je jouw bestelling meenemen.

PROBLEMEN TIJDENS HET BESTELLEN

Je hebt als betalingswijze PayPal geselecteerd en daarna opent de PayPal omgeving niet.
Je ziet wel een linkje met “Ga terug”.

Klik op die link “Ga terug” en ga nogmaals naar de betalingsopties. Daar staat PayPal reeds geselecteerd.
Klik op de button “Bestelling plaatsen en betalen”. Nu opent de PayPal omgeving wel.

Ga twee stappen terug in het bestelproces, naar de stap waar het afleveradres ingevuld moet worden (dat is de tab “Verzend Adres”).

verzendadres

Vul daar de naam en het adres is en dan is de melding weg en kunt u bestellen.

Neem contact met ons op via klantenservice@t-code.nl of via de chatfunctie.
We vragen dan om uw adres en naar het artikel dat u wilt kopen.

We sturen u dan een factuur welke u kunt betalen.
Zodra de factuur voldaan is, sturen we u het betreffende artikel toe.

PRODUCTEN

Onbeschadigde artikelen kunt u met schriftelijke goedkeuring van T-code retourneren.

Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden:

  • Gepersonaliseerde artikelen
  • Artikelen die op aanvraag gemaakt zijn

Redenen waarom artikelen niet geretourneerd kunnen worden zijn:

  • Het artikel ziet er niet precies uit als op de website
    De artikelen van T-code worden met de hand gemaakt. Daarna worden ze gefotografeerd of grafisch weergegeven en op de website gezet. T-code werkt met diverse materialen en verfsoorten. Door de lichtsterkte van de lampen, kunnen kleuren net iets anders overkomen. Ook de lichtsterkte van ieder computerscherm is anders. Hierdoor kunnen de kleuren anders over komen dan ze in werkelijkheid zijn.
  • Ik vind het artikel toch niet mooi
  • Ik ben uitgekeken op het artikel
  • Ik heb per ongeluk de verkeerde namen of geboortedatum doorgegeven

Redenen waarom een artikel wel geretourneerd kan worden zijn:

  • Er is een fout artikel geleverd
  • Het artikel heeft tijdens de verzending schade opgelopen
  • De doorgegeven namen en/of geboortedatum zijn niet correct door T-code verwerkt.

Meent u dat u het product rechtmatig wil retourneren, vult u dan hier het retourformulier in. Wij nemen daarna contact met u op over het verdere verloop van de retourprocedure. Retourformulieren worden tot drie dagen na ontvangstdatum geaccepteerd. Hierna vervalt het retourrecht

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat T-code niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een Track & Trace code en bewaar deze goed.

Ja, dat doen we. Stuur ons een e-mail met daarin een uitgebreide beschrijving van het product dat je voor ogen hebt. Je kunt ook het maatwerk aanvraag formulier invullen op de maatwerk pagina.
Wij nemen daarna contact met je op om de mogelijkheden met je door te nemen.

HOE KUN JE CONTACT MET ONS OPNEMEN?

stuur ons een e-mail

e-mail

klantenservice@t-code.nl

chat met een medewerker van onze klantenservice

chat

vul onderstaand contactformulier in

contactformulier

CONTACT FORMULIER


    Mijn winkelwagen

    Winkelwagen is leeg
    De winkelwagen wordt geupdate